Corporate magazine: Staatsbosbeheer
Opdrachtgever: LBL Communicatie & Contentmarketing
Tijdens de sabbatical van LBL’s creatief directeur Lobke hielp ik het nieuwe magazine van Staatsbosbeheer opzetten. Nu ze weer terug is, ben ik tot mijn plezier nog steeds betrokken bij het blad. Ik denk mee over de beste onderwerpen, invalshoeken en redactionele vormen. Als het blad bijna klaar is, spring ik bij met creatieve eindredactie: finetuning van coverteksten, koppen, intro’s, tekst/beeldcombinaties en andere aspecten die belangrijk zijn voor de uitstraling en kwaliteit van het magazine. Meestal schrijf ik ook een of twee artikelen; recente voorbeelden zie je onderaan deze pagina.

Vakmanschap en liefde
Ik vind het een feestje om aan dit magazine te werken – en niet alleen omdat ik natuurliefhebber ben. De grote betrokkenheid van alle LBL-teamleden is minstens zo belangrijk. Zowel het magazine als de bijbehorende social content worden met veel vakmanschap en liefde gemaakt. Dat zie en voel je!